Over 500 løsninger levert gjennom 18 år

Vi har erfaring med store organisasjoner som European Space Agency, Fagforbundet og Akershus fylkeskommune, men vi hjelper også de mindre som ønsker å utfordre sin etablerte bransje.

Se hva vi har gjort for andre

Utviklet chat for å gjøre internett tryggere for barn

NTNU kommersialiserer et forskningsprosjekt som samler biometriske data for å gjøre det tryggere for barn å chatte på internett. Applikasjonen som henter inn data til prosjekter er utviklet av Escio.
LES HELE KUNDEHISTORIEN

Oppdaterte seg på bransjenære metoder

I høst har Mari Bjerck og Heidi Rognstad jobbet med NTNU Design Gjøvik med å fasilitere et utviklingsprosjekt der ansatte jobbet bransjenært for å designe og utvikle merkevaren Institutt for Design.
LES HELE KUNDEHISTORIEN

Ledet innsiktsarbeid for Gjøvik kommune

Da Gjøvik kommune startet sitt Smart By-prosjekt, skulle innbyggerne inkluderes i arbeidet. Men de trengte hjelp med å hente inn brukerinnsikt og få innbyggerne med på laget på en smart måte.
LES HELE KUNDEHISTORIEN

Med brukerbehov som rettesnor

Ved å ta utgangspunkt i oppgaver brukeren ønsker å få løst, har vi slanket en stor nettløsning ned til det aller mest essensielle og gjort det lett for Fagforbundet å administrere løsningen.
LES HELE KUNDEHISTORIEN

Forenklet kjøp av bil på nett

Komplett plattform for alle bilforhandlere i Motor Gruppen
LES HELE KUNDEHISTORIEN

Ble vekstvinner ved å utnytte mulighetene i det digitale

Gjennom smidig metodikk og en transparent prosess har vekstvinneren Gausdal Landhandleri full kontroll på utviklingsløpet for ulike digitale løsninger.
LES HELE KUNDEHISTORIEN

Utfordret egen bedrift med å lage sin egen konkurrent!

Selskapet Dekk og Felg ønsket å komme konkurrentene i forkjøpet, og ville ha en "digital dekkselger" for å utfordre seg selv, slik at kundene kunne kjøpe dekk enklest mulig.
LES HELE KUNDEHISTORIEN

Mindre administrasjon ved å samle systemer på ett sted

Zulufadder er en fadderorganisasjon startet av Mari Maurstad. Målsetningen til organisasjonen er at beløpet som fadderen gir i sin helhet skal gis til fadderbarna.
LES HELE KUNDEHISTORIEN

Prosjektplanlegging for verdensrommet

ESA hadde behov for å forenkle rutiner rundt sin teknologiutvikling for romfart. Hovedutfordringen som ble løst var å automatisere de delene av rapporteringsprosessen som fremdeles ble gjort manuelt.
LES HELE KUNDEHISTORIEN

Personalisert løsning for 350 000 medlemmer

Fagforbundet gikk gjennom en omfattende digitaliseringsprosess, som har forbedret rutiner og informasjonsflyt når mange skal kommunisere til svært mange medlemmer.
LES HELE KUNDEHISTORIEN